19:05

Okej, för cirka ett år sedan vad jag super beroende va det HÄR spelet.
Jag spelade dag ut, och dag in, och halva nätter ibland oxå.
Trots den mycket irriterande musiken kunde jag inte sluta spela.
Sen efter ett tag blev jag rätt bra också.
Så pass bra att vissa fejkade sina rekord för att bevisa att de var bättre.
(Jadu Walle känn dig träffad!)
Igår i örebro skickade Walle ett spel som är ganska exakt lika till min mobil.
Bubblejump. Åh jag är jätte beroende!
Och det är tusen gånger bättre än en dum ful kanin som hoppar på klockor.
Eftersom ett, spelet är utan ljud. Två det är på min mobil vilket innebär att
jag kan spela när jag vill eftersom jag alltid har mobilen med mig!
I´m in love.

Kommentarer
Postat av: Emma

IH, JAG HAR SAKNAT DET DÄR SPELET. Och musiken är ju jättesöt. <3 Ett tag..

2008-12-11 @ 19:13:02
Postat av: Sandra

kaninspelet!<3

2008-12-11 @ 23:21:56
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Walle

You have been Bubbled!.. Och ja, min idé var bra!

2008-12-13 @ 00:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0