2008.

Året lider mot sitt slut.
Jag hade tänkt försöka skippa det här med att bli nostalgisk och sentimental
genom att sammanfatta året och skriva något långt inlägg.
Men sen kom jag på att jag nog inte klarar av att helt skippa allt det där svamlet.
Så vi kan göra de enkelt för oss genom den här listan.
So here we go.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Antagligen, tyvärr kommer jag inte på något nu.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inga.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej.


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej.


5. Vilka länder besökte du?

Tyskland, Mallorca, och danmark.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja, men inget jag vill nämna här.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Oj, alla konsertdatum, datum då jag träffade vissa människor osv.


8. Vad var din största framgång 2008?

Vet faktiskt inte om jag gjort någon, ha?


9. Största misstaget?

Att jag gav upp vissa saker, och relationer lite för lätt.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag har varit sjuk, sen har jag gjort illa mig men inget allvarligt i alla fall.


11. Bästa köpet?

Konsert och festivalbiljetter


12. Vad spenderade du mest pengar på?

Konserter förmodligen.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina vänner, och återigen konserterna.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Vinternoll2, Jag är en vampyr, sen finns det säkert fler jag inte kommer på nu.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det vet jag inte riktigt, varit mycket blandat.


16. Vad önskar du att du gjort mer?

Andats


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

tänkt


18. Hur tillbringar du julen?

Hemma med 20 andra människor.


19. Blev du kär i år?

Kanske de kanske.


20. Favoritprogram på TV?

Jag kollade knappt på tv.


21. Bästa boken du läste i år?

 Paulo Coelhos böcker.


22. Största musikaliska upptäckten?

Finns ju hur mycket som helst!

För att nämna någon Markus Krunegård.


23. Bästa filmen du såg i år?

Det vet jag inte heller, sett många bra!


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Skivor, och pengar


25. Något du önskade dig men inte fick?

Ehm  kom knappt ihåg vad ja önskade mig.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Fikade med familjen, och var med Linda på kvällen.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Förmodligen, för det kan alltid bli bättre


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Inte vet jag? Någon annan som vill svara på frågan åt mig?


29. Vad fick dig att må bra?

Vännerna, musiken, och alla konserter.


30. Vilken kändis var du mest sugen på?

EH?


31. Vem saknade du?

Många. Har varierat mycket. Men folk som bor för långt bort framförallt


32. De bästa nya människorna du träffade?

Finns nog många, men Emma är väldigt bra.
Sen är ju Nelly en väldigt söt prick också.


Kommentarer
Postat av: Eviz

bra lista! tycker att du borde lägga till Nelly på sista bara....kram

2008-12-31 @ 11:41:58
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: elin

året som kommer ska bli bättre än det som varit älsk

<3

2009-01-01 @ 14:03:13
Postat av: Emma

Hoppas du andas mer och tänker mindre i år. <3

2009-01-02 @ 09:48:27
Postat av: Sandra

9. Största misstaget?



Att jag gav upp vissa saker, och relationer lite för lätt.



känner igen det där!

och 21! <3

2009-01-02 @ 15:35:05
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0