Det var evigheter sen nånting brann iallafall nära mig.

Jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Det är mysigt.
Jag har varit jättebesatt av hans musik förut, men dock så har
det avtagit på senare tid då annan musik kommit in i mitt liv.
Musik som stavas Kent och Thåström.
Men nu sitter jag här och små myser och inser att jag kan få
se honom tre dagar i rad på peace and love. Hur bra som helst.
Men jag måste erkänna att det är väldigt tokigt att ha TRE spelningar på en och
samma festival. Men självklart ska hultsfred få ha honom fyra gånger,
de ska då alltid vara värst.

Även om jag skämms över att säga att jag är mer pepp för Thåström,
Så ska jag inte klaga för kanske kan man få lite peace and love-07 känsla
på den akustiska spelningen, om han spelar elden?

Kommentarer
Postat av: Emma

Marie särskriver. :(



Åh, jag vill se Winnerbäck nu. Det är ju evigheter tills Peace&Love.

2008-12-03 @ 12:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0