Du som hade allt att säga säger ingenting.

Kent sjunger ur mina högtalare att jag ska tömma mitt rum på tonårstankar.
Det är nog egentligen något sådant jag borde göra. Men just nu går det bara inte.
Jag har suttit med ett tomt word dokument uppe nu i flera timmar och bara väntat
på att mina tankar ska komma ut och vilja bli till någon form av ord.
Men de vill inte, det är en total omöjlighet ikväll verkar det som.
Det gör mig sinnessjuk.
Jag vill säga allt, men mitt huvud vill inte säga mig något.
Ibland hatar jag att min vilja och mitt huvud inte kan samarbeta.
Jag får nog helt enkelt acceptera läget att mitt worddokument förblir tomt ikväll.


Det här inlägget har nog egentligen inte så mycket mening i sig.
Det är ungefär lika meningsfullt som resten utav min kväll så
jag borde kanske be om ursäkt för att ni la ner två onödiga minutrar
av era liv på att läsa det här.
Men jag kände att det trots allt var ett rätt nödvändigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var inte alls onödigt!

2008-12-20 @ 22:08:25
Postat av: tess

du och din blogg är alltid nödvändigt :)

2008-12-21 @ 12:49:15
Postat av: Sandra

så satt jag också igår. Men nu skrev jag en,

äntligen

2008-12-21 @ 13:18:49
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0