I KDU tycker vi om varandra såhär mycket..

Borta bra, hemma bäst. Men jag måste erkänna jag diggar Berlin starkt.
För att resumera de senaste fyra dagarna enkelt gör vi det genom en rad random bilder.

Charmiga KDU in action:












Vad blir reslutat av att trycka in elva personer i en photoautomat?

Svar: En skitful Marie och ett allmänt knasigt kort.

Det här bilderna får räcka för nu.
Jag orkar inte skriva bildtexter, och egentligen spelar det nog ingen roll.
De som behöver veta mer beskrivningar bakom bilderna var med och
de vet det redan utan att ha texter till.
Och ni som inte var med ni bryr er nog inte speciellt mycket så istället
kan ni mobba oss för våran otroliga utstrålning och charmighet som ni saknar.


Kommentarer
Postat av: sophie



mihihi. jag ska dit över julen :D

det är kul i berlin faktiskt

typ varit där miljoner ggr :)

men bilderna var fina !

2008-12-17 @ 18:42:14
URL: http://tuffsen.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, kul att få se bilder. ^^

2008-12-17 @ 22:09:53
Postat av: Eviz

ja du verkar ha haft det betydligt bättre och roligare än om varit hemma och gått i skolan. kram

2008-12-18 @ 07:38:45
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0