Live from Berlin

Hejhopp nu har jag funnt en dator med internet pa varat hotell!
wihoo! Det kostar mig 1 euro att skriva det här inlägget.
Sa hoppas ni läser och kommenterar flitigt nu annars blir jag ledsen.

Vi har gjort massa roliga saker,
kollat in parlamentet, ätit god mat, sprunigt runt pa stan osv.
Jag har även upptackt att Tüsklands (Alla älskar tüska tangentbort >.<) lidil
äger Sveriges lidl bigtime!
Även du Emma skulle älska det. Det har liksom massa bra saker t.ex. tic tac
i massa smakar och i storpack, den du Emma!

Det här blir mest svammel nu men jag har inte tid att skriva mer
Landar i Sverige imorgon vid 13 tiden.
Ser fram emot massa sms da!
Saknar er alla o tänker pa er massor ha det fint sa süns vi
Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

TIC TAC, SERIÖST!? DU SKULLE KÖPT UPP ALLT JU. Jag drömde om det inatt, att jag köpte JÄTTEMYCKET. Var ledsen när jag vaknade och upptäckte att det bara varit en dröm. :(



Ih, du kommer snart heeeeem. <3

2008-12-16 @ 19:32:10
Postat av: Sandra

TICTAC! :( vill ha vill ha vill ha! dock hört rykten om att det finns på lidl i sverige också, så blir storsökning för mig nu!

2008-12-18 @ 16:12:39
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0