Tiden går och hösten fryser till, och det är långt till nästa vår!

God dag suckers!

Idag är det lördag. En rätt fin lördag. Solen lyser och det är massa snö ute.
Det är sånna här dagar jag verkligen förstår varför just vinter är min favorit årstid.
Det är lucia idag också för er som missat det. Jag ska faktiskt kolla på ett luciatåg ikväll.
Kanske kan jag då förstå meningen med december och alla konstiga jultraditioner
jag aldrig riktigt fattat poängen med.
Men innan det blir luciafirande så ska jag till Emma en sväng, det ska bli trevligt.

Sen för er som vill ha lite mer information om vad som händer i mitt liv framöver
så åker jag till Berlin imorgon.
Japp jag åker imorgon och kommer hem på onsdag igen.
Vilket innebär att bloggen blir rädd död i några dagar.
Men alla mina trogna läsare får gärna återkomma på onsdag igen :*

Jag ska till Berlin med KDU för er som undrar.


Nej nu orkar jag inte sitta och prata mer om mitt liv.
Nu ska jag lyssna på vinter över ån med finaste Lars
och vänta på tiden som så många gånger förut.




So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt. <3 Kom ihåg att titta på presidentens kläder. ;P

2008-12-13 @ 20:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0