Hey ho lets go!

Uppochner, Nerochupp.
Jag vet inte var jag ska börja,
eller sluta.
Men hey ho lets go!

Skoldagen kan vi sumera kort,
Svenskaprov vilket gick mer än bara okej!
Tyska, åh puss på att jag är i samma grupp som de som har mvg. You save my life<3
Kommunikation, Soft, softare, softast!

Hela dagen kan sammanfattas som helt okej.
Jag har tillochmed käkat både frukost, och lunch i skolan.
Plus att jag inte ens försov mig idag, tvärtom håll på att gå upp en timme förtidigt!
Sen har jag träffat Emma oxå.
Super nice dag!

Så nu säger jag som Lars Winnerbäck.
Det är väl tanken som räknas ändå?
Jag lever men väntar på smällen.

Kommentarer
Postat av: Noomie

Winnerbäck in my (L)

2008-11-21 @ 10:35:17
Postat av: <3

jag hoppas att dina dagar alltid kommer se ut så.. att du alltid kommer vara så. men jag antar att jag inte behöver fundera på det..



<3

2008-11-23 @ 02:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0