Ilandsproblem deluxe!

Okej jag vet att jag har väldigt många och väldigt STORA ilandsproblem.
Någon gång borde jag göra en lista på alla mina ilandsproblem så ni
verkligen förstår hur jobbigt det är att vara jag. (Lika seriös som alltid)

Men dagens jätte problem handlar om mig och mitt hår.
För er som inte vet är håret typ mitt allt.
Nu låter jag som någon utseendefixerad tönt. Ritkigt så illa är det inte.
Riktigt så seriöst och allvarligt får ni inte ta detta nu.

MEN. Jag, Marie får inte använda hårspray eller tupera mitt hår
inom den närmsta tiden. Det innebär att mitt hår kommer vara
platt, plattare, plattast i typ kanske en vecka.
Hur ska jag överleva?!
Jag kommer känna mig äckligare och mer fail än vanligt..
Åh jag vill bara dra täcket över huvudet och sova, sova, sova
och vänta på att mitt hår ska bli lite tjockare och lite mindre trasigt.
Jag tycker inte om att vara jag idag heller,
förvånade va?

Kommentarer
Postat av: HM med stora bokstäver

jag har min åsikt klar! droppa kemikalier!



mmen du är söt ändå <3

2008-11-23 @ 21:10:20
Postat av: tess

vrf får du inte använda hårprodukter? :/

2008-11-25 @ 16:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0