Let´s start over!

En ny början på ett gammalt liv.
Beritochjag.blogg.se har börjat om på nytt.
Det blev lite för privat, lite för nära inpå innan.
Jag uppskattar läsare och gärna många, men inte när
fel personer läser ens blogg, då blir det lätt lite läskigt.
Så därför valde jag att börja om från början.
Jag hoppas mina gamla läsare hittar hit och självfallet
hoppas jag att en del nya kommer hitta hit.

Det blir nog samma gamla vanliga skitsnack och gnäll här.
Utseendet är sig likt, personen bakom är densamma, innehållet
är lite tomt, men det ska de bli ändringar på!

Så välkommna hit!


Kommentarer
Postat av: Emma

Din blogg är bäst, så du slipper inte mina kommentarer här heller.

2008-11-15 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0