Omkoppling sker.

Okej, här följer en liten önskelista.
Jag vet att jag skrivit något liknande i min gamla blogg.
Men ingen lyckades ge mig det jag ville ha då.
Så jag gör ett nytt försök nu.

Ge mig jullov,
och en meter snö.
Ge mig en coca cola
och en chipspåse.
Ge mig en natt full med sömn
och en morgon utan huvudvärk.
Ge mig nya hörlurar till min ipod
och en kentkonsert
Ge mig snyggt hår
och en livsförbrukning på hårspray.
Ge mig en egen lägenhet
och ett okomplicerat liv.
Please?


Om du ger mig det här,
så skulle mina ilandsproblem minska till max.
Och jag skulle kunna överväga att bli en snäll person som inte gnäller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig så väldigt mkt..



<3

2008-11-17 @ 19:46:44
Postat av: Emma

För det första.. du HAR snyggt hår. <3



Önskar jag kunde ge dig allt du vill ha, men jag tror inte jag kan det..

2008-11-17 @ 20:10:43
Postat av: Linda

Lite roligt att läsa gamla inlägg... så om sanningen nu ska fram så har du fått över hälften av den där listan! Till och med lägenheten. grymt sa grisen <3

2010-11-08 @ 23:28:26
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0