Onsdag 18:19

Okej hör och häpna för första gången på väldig länge har
jag ingenting att klaga på när det gäller dagens skoldag.
Nej tvärtom sånna här skoldagar borde man införa lite oftare,
helst varje dag.

Jag började 08.00 slutade 08.45.
Dagens lektion: Matte.

Okej, jag hatar verkligen matte och klockan 08.00
fungar inte min hjärna alls. Det kan bevisas genom
att jag inte ens kunde komma på vad 1 delat med 1 är.
Jo jag vet att det är 1. Men inte klockan 8 på morgonen.
Men skitsamma nu tappade jag tråden.

Jag kom iallafall hem klockan 09.30 la mig i sängen
och sov fram tills klockan 13.00 SUPER SKÖNT!
Ojoj var evigheter jag kände mig såhär utvilad efter en skoldag.
Låt oss införa kortare skoldagar med max en timme om dagen!

Linda var förresten förbi med chips åt mig puss på henne,
så nu ska jag lägga mig i sängen och plugga dötrist svenska
och käka mumsiga chips.
Jag vet att ni är avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

fy!

Jag hade kemiprov i två timmar... blärsch.

2008-11-19 @ 19:43:31
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/
Postat av: *supermegawowstolt*

titta jag kommenterar

o vad förvånad jag blir, någon var glad för att dagen inte ens borde tituleras som skoldag för den är så kort.. men visst, så grattis då älsk



<3

2008-11-19 @ 22:50:37
Postat av: Emma

Dina skoldagar kan inte klå mina.. FÖR JAG HAR INGA. :D

2008-11-20 @ 08:53:04
Postat av: lilla älskling

jag ska skicka dig chips varje dag..

<3

2008-11-23 @ 02:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0