Update - Peace and love!

Min lycka var gjort efter peace and loves första bandsläpp.
THÅSTRÖM KOMMER!
Åh han är min man i alla lägen.
Sen att SMK kommer är inte heller så tokigt. För de
kan konsten att sätta en hel publik i gungning, och det gillar vi!
så kanske kan vi få tillbaka till feelings från 2007 år festival?!

Åh Linda vad sägs som att göra en repris från årets peace and love nästa sommar?
Du och jag längst fram på Thåström. Sen står vi där och gråter
några tårar och njuter av att livet ibland är sådär helt underbart.
Jag röstar ja för det iallafall!

Peace and love 2009 here i come!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag önskar att jag kunde gå. Jag hoppas att jag kan gå och jag vill så gärna gå :)

2008-11-27 @ 20:39:52
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Emma

Ih, Thåström. <3

2008-11-30 @ 13:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0