Vem blir inte ful i 60 watts ljus?

Skola 08.30 -10.30 vi såg film, Juno.
Har aldrig gillat filmen, kommer aldrig gilla den.
Sen har jag varit med Linda en sväng, och kidnappade med mig Emma hem.
Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på  Michael Jackson.
Idiot förklara mig gör det bara. Men ibland blir man nostalgisk
och då kan lätt sån musik dyka upp i spellistan av någon konstig orsak.

If you wanna make the world a better place,
take a look at your self then make a change.
- Michael Jackson



Jag lovar herr Michael någon dag ska jag verkligen försöka
bli lite bättre, bara för att du säger det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det går inte att bli sötare än sötast, och bättre än bäst. <3

2008-11-24 @ 18:51:27
Postat av: Sandra

hur kan man INTE gilla juno? du är knäpp älskling.

2008-11-24 @ 20:54:31
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: sophie

du er söt!

2008-11-25 @ 17:58:31
URL: http://tuffsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0