Weekend i´m in love.

Så var det söndag igen och helgen går mot sitt slut.
Så vad har jag gjort i helgen är den stora frågan?

Igår tillbringades dagen hemma hos Emma vilket var trevligt.
Idag sov jag till halv tolv sen surade jag i någon timme över att mitt
internet som vanligt inte fungerar. Då roade jag mig med att
se på "my super sweet 16" på mtv.
ÅH jag älskar att mobba de rika bortskämda ungarna!

Nu så har som sagt mitt internet äntligen börjar fungera
men jag antar att de kommer lägga av vilken minut som helst.
Så ni kan gärna ge mig ett fungerande internet!
Men medens de nu funkar så borde jag skriva mitt arbete om EU.
Tillskillnad från alla de andra gånger jag sagt att jag måste skriva om
det så har jag faktiskt börjat nu! Hejja mig!

Medens jag ska tråka med skriva om EU så kan ni
roa er med att lyssna på The Cure

Kommentarer
Postat av: t

2008-11-23 @ 14:38:52
Postat av: tess

the cure var helt okej (y) :))

2008-11-23 @ 14:39:11
Postat av: Emma

Kom tillbaka så jag slipper lyssna på The Cure-låten själv.

2008-11-23 @ 18:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0