Working nine to five 24/7

Klockan är 11:20 och jag säger godmorgon världen!
Gårdagens låt "sleeping sickness" står fortfarande på repeat
så tyvärr vaknade jag inte upp imorse och insåg att den var dålig.
Men något jag insåg samma sekund som jag klev upp ur sängen
är att jag har massa plugg att göra.
Analysera två artiklar på naturkunskapen.
Tyska meningar.
Svenska.

Sen kanske jag eventuellt borde börja kika på den
där rapporten som ska skrivas på samhällskunskapen oxå..
ÅH borde inte söndag vara en vilodag?
Jag önskar jag levde på typ 1800-talet just idag.

Someone come and save my life?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner detsamma..

har äckligt mycket kemi att göra. :(

2008-11-16 @ 11:34:19
URL: http://ordentarplats.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0