Allergi, måsten och en dos politik.

Idag har jag genomlidit en hemsk tyska redovisning som fick mig
att vilja spy och gråta om vartannat, som förresten gick rakt åt skogen.
Men jag gjorde den i alla fall.

Eftermiddagen spenderades i Falun i form av Kdu-möte,
som faktiskt gick bra, och det gav även lite hopp om Kdu dalarna!

Nu har jag bara en svenska text att skriva, en kost uppgift till idrotten att göra,
en reklamuppgift till textkommunikationen att fixa med,
ett rum som behöver städas, en mage som behöver mat,
en hals som behöver allergi tabletter som är slut.

Kanske kan allt det här bli klart innan morgondagens slut?


Kommentarer
Postat av: Sophie

sv: skulle ta med dig om jag kunde du!

2009-04-07 @ 19:29:55
URL: http://tuffsen.wordpress.com
Postat av: Emma

Särskrivning. :(

2009-04-08 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0