Seven days a week.

Morgon har blivit dag, dag har blivit kväll.
Sista dagen på lovet börjar gå mot sitt slut.

Idag har jag cyklat i motvind, köpt en för stor glass,
insett att det inte är roligt att förlora på monopol tre gånger i rad.
Jag har klänning på mig och inbillar min vintriga hjärna om att det är vår
trots att det blåser storm utanför mitt fönster.

Ikväll ska jag sticka, se på tv och försöka blogga till 365 borlänge.
Det är här någonstans här jag vill vara som alla andra och fråga vad ni ska göra.
Men någon sa till mig att det var modebloggit, och i så fall får jag väl leva med det.

Så, vad gör ni där ute?





Kommentarer
Postat av: Emma

Det är vår. :D



Och jag ska också börja sticka snart!

2009-04-19 @ 20:46:02
Postat av: Emma

Just ja, glömde svara på frågan. Jag ska spela Age of empires tills jag spricker!

2009-04-19 @ 20:47:57
Postat av: oli

Snart ska jag äta frukost. Har studiedag idag. Så himla skönt. Jag ska läsa new moon hela dagen och senare ska jag åka och rida. (btw är the sounds bäst, tänker på rubriken)

2009-04-20 @ 09:59:24
URL: http://oselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0