Pussla.

Imorgon åker jag till Mormor, sedan åker jag direkt hem till Linda.
Så mycket som jag har gjort den här veckan har jag nog inte gjort det senaste året.
Det märks på min kropp. Den är trött. Den är van att få sova ungefär 10 timmar och
göra absolut ingenting. Den här veckan har den sovit ungefär 6 timmar varje natt.

Men någonstans så älskar jag att vara fullbokad. Jag tycker om när man försvinner
in i mängden av skratt och fina äventyr. För det är liksom då man kan andas.
Mitt i kaoset av sommarvärmen och fina vänner. Där trivs jag som bäst.

Och med Simon Norrsveden musik, så blir kvällarna och nätterna som bäst.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker om dig väldigt väldigt jätte superduper mycket MARIE!

2009-08-07 @ 23:30:26
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: elin

andas åt mig också då

ha roligt åt mig också



<3

2009-08-07 @ 23:46:41
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Nästa vecka är det min tur att slita ut dig. <3

2009-08-09 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0