Julafton



Alla människor var redo för en dag i julenstecken, stora som små.

Det fanns många paket under granen även iår. Tyvärr ville inte blogg samarbeta så ni
får inte ta del av det fina julbordet som vi åt. Mycket goda köttbullar fanns det!



Det fanns ett par söta gullungar där också. Charmtrollen.

Årets julklapp: En bebis i tomtekläder. Missade ni det iår? Satsa nästa år! Perfekt att ha
som husdjur. Ge det till någon som är ensam och behöver lite sällskap i tillvaron.

Kvällen avslutades med världens bästa spel, Wall street. Vinnaren blev såklart jag!

Det var min julafton det. Nu är glada julen slut.  Hur var er jul?

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker att du är bra på att fota! Vi borde leka imorgon eller lördag så kan du visa mig kameran. Du kanske till och med får fota mig isåfall.

2009-12-24 @ 23:43:32
Postat av: Johanna

Åhhhhh vad jag saaaaaknar julen i Torsång!!!!!!!!



Jag hoppas innerligt att jag slipper jobba julen nästa år så att vi kan få vara hos er igen...



Kram

Johanna

2009-12-25 @ 06:09:57
Postat av: tess

ja den har varit helmysig hitills :)

2009-12-25 @ 11:20:34
URL: http://livewithit.webblogg.se/
Postat av: Eviz

strålande jag kan ju bara länka din blogg från våran och slippa en juluppdatering ;) Du fattar väl att vi måste få en fil med fina bilder från dig. Ses ikväll. Kram

2009-12-25 @ 11:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0