Brev till er.


Hej mina läsare.

Mina naglar är inte bara söderbitna de är även röda nu.
Det kan lätt bli så när man lider av tristess på en lördagskväll.

Egentligen ville jag nog bara säga att jag ännu en gång saknar
motivation och inspiration till det mesta.
Mitt rum är en röra, min hjärna är en röra, det mesta är kaos.
Det är för mycket oordning. Jag har fel på hjärnan som Markus K. skulle sagt det.

Emma har varit här idag, det var fint som alltid. Hon har åkt nu. Det är tomt.
Ensamheten har varit ovanligt påtaglig den här helgen. Jag tycker inte om ensamhet.
Kanske är det därför jag saknar motivation.
Kanske skulle det blir bra om någon bara komma hit och livade upp stämmningen,
gav mig ett leende och fick mig att glömma allt som stavas tid för en stund.

Egentligen är det nog okej, om man bortser från ensamheten och
tröttheten som börjar tränga sig på. Kanske ska jag lägga mig lite tidigare idag,
fast bara kanske. Jag har ju trots allt lov. då ska man var uppe länge har jag hört.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på mitt vita tak en stund.
Det här var allt jag hade att säga er just nu.
Jag hoppas att det är bra med er och att ni haft en fin helg.

Med vänliga hälsningar
Jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Önskar jag kunnat vara kvar. <3

2009-02-22 @ 19:16:35
Postat av: andreas

nu påminde du mig om att jag ska fota vatten!

2009-02-22 @ 21:21:11
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Sun block 20

Hoppas att helgen blev bättre:)



Kram Erica i Singapore

2009-02-23 @ 11:35:48
URL: http://www.sunblock20.blogspot.com
Postat av: F

åh, först vill jag säga att du är fin och sen vill jag tacka för alla fina kommentarer i min blogg, jag blir alldeles knäpp i magen och i hjärtat (på ett bra sätt). tack, söta du! puss!

2009-02-23 @ 17:49:16
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0