Du lyckas och du ler men det gör inte jag.

Jag är jättepepp på att blogga. Tyvärr är inte mitt liv lika pepp just nu.
För den senaste veckan har jag verkligen gjort ingenting.
Jag har stirrat in i väggen, lyssnat på musik, och sett på film.
Mitt liv är inte så mycket roligare än så. Tyvärr.
Allting är lika ologiskt som vanligt, och min vilja räcker till lika lite som vanligt.

Jag har förresten lov nu. Som jag har längtat.
Men nu när det är här känns det bara meningslöst.
Jag vill inte stirra in i väggen hela veckan. Jag vill ha roligt.
Helst vill jag inte vara hemma alls, men antar att jag måste.

Ni som känner för att roa mig under den kommande veckan
kan ju ringa, skicka sms, maila, skriva på msn, eller höra av er på något annat sätt.

Jag ska försöka skriva något roligare inlägg senare idag, imorgon
eller någon annan gång senare i livet. Lite närmare jul.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker vi ska åka skidor så säg till bara :D

2009-02-21 @ 18:33:01
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0