Ett misstag för två.

..Nu är jag ensam igen, dumma jag.

Lasse Lindh spelas i mina högtalare just nu.
Och just den där lilla textraden har etsat sig fast i min hjärna idag.
För vissa människor gör mig så trött. De människor som fick mig
att våga börja skapa nya drömmar och mål har på egenhand lyckas
raserat alltihop igen. Den bästa delen av alltihop är att de är omedvetna om det.

Det jag egentligen ville säga är att Markus Krunegård har fel idag,
för hela världen är inte underbar.
Idag är det Lasse Lindh som har rätt.

För du har gjort ett misstag för två.


Kommentarer
Postat av: elin

bli arg älsk.

någon gång måste hon fatta, annars är hon inget att ha. du är värd mer än ensamhet



<3

2009-02-27 @ 16:05:14
Postat av: sophie

lasse <3

2009-02-28 @ 12:44:39
URL: http://tuffsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0