Konsten att vara svensk.

Idag är dagen som hela Sverige har talat om att Kronprinsessan har förlovat sig.
Idag är även den dagen på året som vi svenskar förmodligen äter mest grädde.

Jag vill ju inte vara mindre svensk än er andra. Så jag har sett på tv och följt
presskonferensen från förlovningen, och sett det lyckliga paret på tv.
Även om jag anser att hela grejen är väldigt överdriven, så såg jag det i alla fall.
Jag har även hunnit med att äta en mycket god semla hemma hos Eviz.


Mobilkameran gör inte semlorna rättvisa. Men jag lovar, de var goda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fusk! Jag har minsann inte ätit någon idag.

2009-02-24 @ 19:24:31
Postat av: Sandra

jag har inte heller ätit någon :(

dock sett förlovningen och hela kruxet.

2009-02-24 @ 20:59:55
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Anonym

gott det ser ur alltså ! :)

2009-02-25 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0