Prayer for the weekend

Skolan var seg och tråkig som vanlig.
Jag har fått en IG varning i matte, tjihoo där satt den eller något.
Efter min lyckade mattelektion hade jag engelskaprov som gick sådär
har jag turen på min sida så ska det nog gå vägen.

Men nu är det fredag, fredag eftermiddag.
Jag älskar fredagar, i alla fall när skolan väl slutat.
Då har man två dagars ledighet framför sig, hur skönt som helst!

Om någon timme ska jag åka till Emma och där ska jag stanna tills imorgon.
Vi ska på bio ikväll, vi ska se i taket lyser stjärnorna.
Boken är den bästa ungdomsbok jag någonsin läst, så hoppas filmen kommer vara bra
men har sen känsla av att jag kommer bli lite besviken.

Nej men nog pratat om mig nu kan jag vara lite mainstream
och fråga er vad ni ska göra i helgen? Tell me people!


Kommentarer
Postat av: sophie



jag ska på fest ikväll höhö.

men berätta hur filmen var sen då plutten

och ha så kuuul! :D

2009-02-06 @ 17:19:18
URL: http://tuffsen.wordpress.com
Postat av: Emma

Meh, jag kan ju inte svara på den frågan för du vet redan vad jag har gjort/gör. xD



MEN VET DU VAD JAG SKA GÖRA SEN? Spela. :D

2009-02-07 @ 13:04:33
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0