Utan din luft i mina lungor.

Idag har alla tvåor på min skola sett "No country for old men"
I början undrade jag verkligen vad det var för himla seg film,
men när väl handlingen började sätta fart så blev den faktiskt väldigt bra.
Det var faktiskt än värd film att se även om jag var väldigt skeptisk i början
och jag var nog rätt ensam om att tycka den var bra. Men sen är jag ju lite konstig av mig också.

Nu sitter jag och försöker öva på konsten att andas.
Om ni inte visste det så kan det vara himla svårt ibland,
även om det enligt vissa ska gå på automatik så kan det ibland
kräva massa koncentration för att få det att fungera som det ska.
In ut, in ut.
Jag säger som Jocke Berg:
Det verkar så enkelt vännen ändå är det så obegripligt svårt

Kommentarer
Postat av: Emma

Sant det där med andas. Men det finns också vissa ögonblick då att andas är det enklaste i världen.

2009-02-05 @ 15:32:32
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com
Postat av: becca

du är störd, gullgris :*

2009-02-05 @ 18:04:17
URL: http://intevemsomhellst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0