Why don't you dance to the music. It's the soundtrack for the end.



Jag har konsert abstinens så det skriker om det.
Antingen kan vi spola tillbaka tiden till 2008,
eller kan vi göra 2009 till ett ännu bättre musik år.
Fast jag tvivlar på det sista. Det är jobbigt.

Ge mig flera konserter och massa pengar så blir jag nöjd.
Åh, jag vet att jag tjatar väldigt mycket om det här.
Men det suger att inte några pengar när man redan vet
om massa konserter man önskar att man kunde gått på.

Det som suger mest är att det bara är februari och jag kommer
få vänta tills juni innan jag får gå på någon konsert. Blä.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också!!!

2009-02-20 @ 19:53:06
Postat av: andreas

haha, ja men det finns nog fler som inte sett :) du måste se den iaf.

2009-02-20 @ 21:08:30
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh! Du verkar ha trevlig musiksmak. :)

2009-02-21 @ 23:26:07
URL: http://loistaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0