I feel like shit, but at least i feel something

Idag är jag hemma och sjukar mig.
Jag borde egentligen plugga för jag har cirka en miljon saker att skriva
men istället sitter jag och skriver massa skit, som t.ex. det här inlägget,
läser bloggar, lyssnar på In flames, och funderar på att sova.
Sen att bero på det där med bloggar så vill jag ha nya bloggar att läsa.
Så någon som vet någon bra?
Nej inga modebloggar, för jag vill inte få aids, men alla andra förslag godtas.

Så folks, vad gör ni för något idag?


Kommentarer
Postat av: Linda

idag snorar vi för fullt med feber :) heja livet!

2009-01-12 @ 12:37:52
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Emma

Fusk, du får vara hemma och sova medan jag jobbar och sliter! Typ. Fast det är äckligt jobbigt att vara sjuk, så jag är egentligen inte avundsjuk.

2009-01-12 @ 17:37:31
Postat av: Sandra

haha, älskar aidslänken!

2009-01-15 @ 19:12:39
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0