I´m driving one of your cars.

Idag har jag tillbringat tre timmar på en tråkig körskola för att gå en dum kurs
så jag kan någon gång kan börja övningsköra och kanske eventuellt få ett körkort.
Åtminstonde var de min plan innan kursen att jag tänkte skaffa körkort.
Men efter de tre timmarna så har jag konstaterat en sak.
Jag är typ jättekörd, rent utsagt överkörd.
Körkortet känns mer avlägset nu än vad de gjorde innan.
Sen tycker jag nog lite synd om Jonas och Elisabet som ska försöka lära mig att köra en dum bil.
Som sagt de närmsta året kan bli minst sagt intressant och om jag någon gång får ett körkort det får tiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: elin

om man slutar vara så negativ?



<3

2009-01-13 @ 23:24:00
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Det suger att skaffa körkort. Alldeles för jobbigt för min smak. Hoppas det inte tar lika många år för dig.

2009-01-14 @ 07:20:06
Postat av: Eviz

Klart du kan få ett körkort! Kan jag så kan du. Klart det känns läskigt ibörjan men sedan blir det lika lätt som att cykla.

2009-01-14 @ 10:29:42
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: Jonas

Hörredu!



Saken är den att körkort är som allt annat, inte svårare än vad du gör det. synd om? pucko, vi har valt att hjälpa dig att lyckas bli lite mer vuxen och ansvarsfullt redo för livet. detta är ett av ilandets previlegier, möjligheten till frihet! så: vill du för evigt lita på länstrafiken, eller tänker du göra en egoinsats för digsjälv? s

2009-01-15 @ 11:32:28
URL: http://www.kdu.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0