Landet lagom SUGER!

Jag är minsta sagt besviken på er mina kära läsare.
över 30 personer har öppnat min blogg och cirka 13 aktiva läsare har varit in på den
OCH INGEN HAR GETT EN ENDASTE KOMMENTAR PÅ MIN DESIGN.
Oj sorry det stora bokstäverna men ni kanske fattade vinken bättre då.
Eller okej en har kommenterat den. Så pussar på näsan till dig Tilda :*

För er som följt min blogg och läst det här vet vad jag tycker
om svenska folket och kommentarer på bloggar.
Så nu har jag rätt att vara lite småsur här.
Men för er som vill göra mig glad, vet nog vad ni borde göra.

Till er som av någon underlig anledning är intresserade
av vad som händer i mitt liv så har jag varit in das city Borlänge idag.
Där träffade jag trevliga människor och hade det allmänt bra.
Jag fick även en söt pingvin som kanske fastnar på bild senare och kanske hamnar i min blogg.
Den som lever får se, och inte som Markus säger den som dör får se.
Så håll er levande och håll utkik här vettja!

Kommentarer
Postat av: sara

jag tror såhär att man kanske ibland är lite rädd för att lämna en kommentar. jag vet att jag brukar kunna vara det i alla fall, för liksom, tänk om den som får kommentaren tycker att man är jobbig.

eller ännu värre: tänk om den som får kommentaren tror att man kommenterar bara för att fler ska läsa ens egen blogg. för jag har nog oftast hellre noll kommenterarer än hundra där det bara står "ha en bra dag!" (speciellt om inlägget handlar om hur kass hela dagen är).



men kanske ska man inte tänka så. kanske ska man bara skriva "you go girl!" och tänka att personen nog blev himla glad (om det inte är en karl då, såna där män vill inte alltid bli kallade för tjejer).



och det här blev ganska osammanhängande, men det är ju kanske bättre än ingenting!



hej!

2009-01-06 @ 17:31:49
URL: http://kattkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0