Panik, matte, och allmän tristess!

Igår kväll panikade jag en bra stund efter jag installerat nya msn
och insåg hur fult och sämst det var. Ännu mer panikade jag när jag insåg
att jag inte hittade någonstans som de gamla msn fanns på.
Men Walle rädda mig och visade mig var jag kunde ladda ner de gamla msn.
Så nu är allting i sin ordning dock är det på engelska, but that´s life.

Eftermiddagen har spenderats hemma hos Eviz med ögonen i matteboken.
Jag kan inte påstå att jag blivit särskilt mycket klokare men kanske lite.
Kanske är jag + en mattebok inte en helt olöslig ekvaktion, kanske bara halvt?
Jag påstår inte på något sätt att jag kommer klara provet.

Jag har väldigt tråkigt, så ni kan ju få berätta något vad som helst som faller er in,
om ni inte kommer på något var tysta och tråkiga då.
Jag tycker i alla fall om er bara för att ni är fina och läser min blogg. :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Om du har väldigt tråkigt, så tycker jag du kan hoppa upp på en cykla och cykla heeeeela vägen hem till mig (men se upp för stolpar!) så kan du dricka te med mig och låna mitt msn för det är minsann på svenska. Och sen kan du berätta sagor, kanske till och med rimma en stund om en hund, medan jag halvsover i min säng. Sen kan du tvinga i mig den äckliga hostmedicinen, eventuellt ta med den som du påstår är så god, trots att jag inte tror på dig. Efter det kan vi skriva ner massa såna där olösliga ekvationer på ett papper för att sedan bränna upp det och värma händerna över den fina mattebrasan. Det låter väl som en bra idé?

2009-01-27 @ 18:58:04
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Emma

*på en cykel och cykla

2009-01-27 @ 18:59:24
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Eviz

håller tummarna för dig imorgon! kram

2009-01-27 @ 19:36:36
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com
Postat av: färgglad tråkmåns

rosa giraff önskar blå snigel lycka till

o tycker att blå snigel är bra hur dåligt denne än gör på ett dumt matteprov



<3

2009-01-27 @ 20:04:30
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0