There's so much here that I don't understand.

Idag har jag varit väldigt duktig om jag får säga det själv.
Jag svalde min ångest och var med på det himla klädsimmet på idrotten.
Förra året när vi simmade så skulle vi simma 40 längder (1km)
Nu simmade vi 20 längder (0.5km) med kläder. Jag vill lova att det var tusen gånger jobbigare!
Men jag gjorde det, och det är ju de som räknas.
Sen att min kropp kommer strejka imorgon och jag kommer känna mig döende är en annan sak.

Efter skolan åkte jag hem till Linda och hjälpte henne att dricka upp hennes cola
och hon matade mig även med köttbullar och mos,
fin flicka det där som bjuder på mat och allt!

Nu är det tyska, och kommunikation som gäller resten utav kvällen, även lite engelska på ett hörn.
Samtidigt som jag gör allt det tråkiga ska jag lyssna på
Den här låten, det borde ni också göra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktigt att du var med. <3



Kom hit och drick upp min cola också!

2009-01-22 @ 18:04:53
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0