This city come tumbling down.

Musiken strömmar ur mina högtalare och ännu en dag har snart passerat.
Meningen var att jag skulle se på bio med en vän, men det blev inte riktigt så.
Vi hamnade hemma i hennes säng med en film vi hyrde istället.
Filmen var rätt löjlig egentligen, men den var lagom jobbig för våra trötta hjärnor.

Jag avslutar den här dagen med sprängande huvudvärk. Fint.
Sedan känner jag egentligen för att bjuda på någon fin låt, för det var ett tag sedan sist.
Men tyvärr kommer jag inte på någon fin låt nu.
Kanske ska sätta ihop en spoitfy-lista tills imorgon och ge er.
Låter det som en fair deal?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ge mig spotifylista. :O

2009-07-10 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0