Vit som snö.

Jag tycker det är lite roligt att jag nästan ser brun ut på bilderna
som jag la in i förra inlägget. För det råkar vara så att jag förmodligen
är den blekaste människan i sommar Sverige just nu.

Just nu lyssnar jag på den här låten och övervägar om det inte är
dags för mig att äta mat idag. Chips är gott, men fått för mig att
det kanske inte är så hälsosamt som jag försökt intala mig.

Ikväll kommer bästisen hit och sover över.
I helgen är jag ensam. Var tänkt att jag skulle åka till Gävle,
men då min hals gått i strejk blev det inställt.
Om någon söt människa vill hälsa på mig i helgen är det helt okej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag som trodde chips var synonymt med grönsaker.

2009-07-06 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0