Electronica 6000.

När Linda och Marie är i farten och lider av trisstes så tar man
till extrema metoder. Idag provade vi på att vara telefonförsäljare,
närmare bestämt dammsugar försäljare.

Hej det är Gunhild
Hejsan, jag ringer från företaget Electronica.
jaha, hej.
Enligt våra register så har ni beställt en dammsugare från oss.
nej, det vet jag ingenting om.
Jo det har du!
Haha nej det här måste ju vara ett skämt
Men bor inte du tillsammans med Gunnar?
Eh, jo....?
Ja, och enligt våra register så ska han ha beställt en.
Jaha vad är det för dammsugare då?
En Electronica 6000.
Jaha men det vet jag ingenting om... jag måste nog prata med honom när han kommer hem.
Vill du att jag ska återkomma senare?
Mja, ja... du kan ju ringa honom på mobilen.
Jaha ja kan jag få numret då?
Ah då ska vi se... 070- XXX XXXX
Ja tack så mycket!
*klick*

Busungar är vi allihop!

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHAha, det måste jag med göra någon gång igen xD

2009-06-08 @ 18:29:01
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0