Bara svammel.

Hej mina fina läsare. Det blev som ni nog märkt inget bloggande igår.
Detta beror på jag lämnade huset 07:30 och jag var hemma igen 23:00.
Under dessa timmar var jag i Dala-Järna/Vansbro på en vårstämma,
som med milda ord inte gick så bra.
På kvällen var jag hos Emma och såg på melodifestivalen. Som jag för övrigt
inte ens tänker kommentera, för det gör mig bara arg.

Det var nog bara det jag ville säga.
Och att jag tycker om er som fortsätter läsa min blogg,
trots att jag har så mycket inspiration till att skriva just nu.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du borde komma hem till mig oftare och titta på tv, så kanske jag får tillräckligt med tålamod att titta på ett helt program.

2009-03-15 @ 20:10:07
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Anonym

jag gillade iaf vinnarlåten!



om än att den tillhör alla andra kategorier förutom till melodinfestivalen :P



<3

2009-03-18 @ 00:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0