Mitt i allt så ska man räcka till.

Ja, det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann.


Idag så är det Melissa Horn som sätter ord på mina tankar,
och hon gör det otroligt bra faktiskt, nästan bättre än mina egna tankar.

Jag har ett tal som snurrar runt i mitt kaotiska huvud,
och en mage som värker och inte är som den borde.
Egentligen har jag massor som skulle behöva komma ut.
För idag har jag inte bara ett bultande hjärta som Navid brukar tala om.
Idag har jag även ett bultande huvud.
Men jag vet inte om jag vågar skriva idag, jag är rädd att mina ord
bara kommer bli otroligt fel. Så kanske är det tystnaden som passar bäst idag.
Fast om ni har något att säga får ni gärna säga det, för jag tycker om att läsa andras ord.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar den låten! Börjar är helt underbar och helt klockren. och skriv, vi vill läsa!

2009-03-11 @ 20:15:27
URL: http://ordentarplats.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0