Precious and fragile things, need special handling

Idag har jag varit i skolan, köpt skor, träffat Emma, och lyssnat på Göran Skytte.

MEN det bästa av allt är att om mindre än 3 timmar är det fredag 13.
För många byter det otur. Fast jag har faktiskt ingenting emot fredag 13, tvärtom faktiskt.
Och just imorgon är fredag 13 lite extra bra för då kommer Thåströms nya skiva.
Helt sjukt! Jag har väntat i år på den här studen och imorgon är den här.
Min mage pirrar av bara tanken att mina man släpper nya låtar imorgon.
Kan ni fatta det? För det kan i alla fall inte jag göra.

Vad passar då inte bättre än att fira Thåströms skivsläpp med Depeche Mode?


Sedan att ingen har laggt ut ett klipp med värdigt ljud på den här låten suger stenhårt.
Fast Spotify är fortfarande er bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag hade glömt skivsläppet ännu en gång. Ih, längta! Så jag kommer nog också gilla morgondagen.



Och Precious är väldigt bra.

2009-03-12 @ 21:55:18
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: andreas

precious är grym! en av deras bästa. hehe. ja jag röstar på sommar, jag med!

2009-03-13 @ 19:24:17
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0