Ryggsmärta och peace and love

Idag har jag haft en lektion, idrott.
Den lektionen döda min rygg, smärtan är just nu enormt stor.
Jag är nog inte skapt för att röra på mig.

Peace and love har även haft ett till bandsläpp.
Razorlight, Laleh, Miss Li, Chris Cornell, Maria Mena
är några utav de artister som kommer uppträda.
Jag har egentligen ingen åsikt om dagens bandsläpp, mer än
att jag tyckte inte det var så värst jättebra. Hoppas nästa blir bättre,
för har varit lite besviken på de senaste bandsläppen faktiskt.

Annars tycker jag att ni fortfarande borde besöka 365 Borlänge
lämna gärna en kommentar och säg vad ni tycker!
Vi behöver er hjälp för kunna bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är du skapad för att att ligga i sängen och sova, då? xD



Håller med angående bandsläppen, fast jag kan nog vilja se Razorlight faktiskt, och Miss Li.

2009-03-11 @ 16:32:37
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/
Postat av: Anna

Miss li är bra ju:) Jag får se om jag kan åka dit, jag vill!

2009-03-11 @ 17:52:58
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0