I drömmarnas land.

I natt drömde jag att jag och några kompisar cyklade till en Marilyn Manson konsert.
Vi cyklade igenom en skog som var full med älgar och det fans även lejon.
Vi cyklade förbi ett dike där det låg ett lejon som fick syn på oss
som började jaga mig. Han försökte faktiskt äta upp mig.
Jag var livrädd, men efter ett tag lyckades vi slå ner lejonet.
På något underligt sätt var vi helt plötsligt i en stor gymnastiksal
där Marilyn Manson skulle spela. Som förband till honom spelade en tysk hiphop grupp.
Det var knasigt, hela drömmen var knasig, och lite läskig.
Men sedan ringde klockan och det var dags att gå upp, det kändes surt att jag aldrig
fick se Marilyn Manson, och ännu mer surt kändes det att det bara var en dröm.

För inte hade jag klagat på att få se Marilyn Manson live igen.


Kommentarer
Postat av: Jossa

Den drömmen lät iaf bättre än den jag hade igår :O då drömde jag att stället jag bodde på var invaderat av zombies och jag och en tjej skulle sno en bil för att kunna fly, och jag va tvungen o slå sönder rutan men så råka vi köra upp i skogen och en jättezombie attackera mig o döda mig o då vakna jag o trodde de hänt på riktigt :O xD

2009-03-03 @ 19:34:29
URL: http://iamtheunkownsoldier.blogspot.com/
Postat av: Sophie

hahahah, vad coolt xD

2009-03-03 @ 19:37:41
URL: http://tuffsen.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag minns att du berättade nåt om din dröm tidigare idag, men då var jag så livrädd för min egen där du dog så jag kunde inte riktigt koncentrera mig. Hur som helst så var det bra att du skrev inlägg om den. :D

2009-03-03 @ 19:54:20
URL: http://pangboomkrash.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0