Borttappad inspiration.

Jag är ledsen för tråkiga och dåliga inlägg.
Jag har helt enkelt tappat inspirationen till bloggen.
Ska arbeta på att finna den igen.

Halva dagen spenderades i skolan och nu spenderas den
med att kolla på OC, tvätta och packa lite.
Jag åker nämnligen till växjö på torsdag och stannar tills söndag.
Så ja, den här veckan kommer det inte bli så mycket bloggande.
Endast något inlägg idag och något i morgon. Men jag kommer ta tag
i den här bloggen på måndag igen. Hoppas ni står ut.

Kommentarer
Postat av: antonia c nilsson

hihi varse allt bra med dig?:D<33

2009-05-19 @ 13:31:45
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: elin

växjö kommer bli skitbra, ta det lugnt bara.

men jag vill ha en privat bloggning därifrån..

<3

2009-05-19 @ 14:55:42
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan inte du förflytta Växjö ganska väldigt många mil norrut?

2009-05-19 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0