Regn.

Ena minuten sol, andra minuten regn. Upp och ner, ner och upp.
Idag har jag lärt mig att jag nog borde börja göra mina tyskaläxor.
Sedan har jag fått mindre bra nyheter om mina indviduella val nästa år.
Låt helvetet ta finnanskris och andra dåliga saker som gör att de inte kan
starta de kurser jag vill läsa. Vi skyller allt på USA. Fuck them.
Eller nej, nu ska vi inte vara sådana.

Dagens låt är den här
Nu ska jag Se på Lars Winnerbäck filmen och gråta litegrann
när det visar konserten från Göteborg då finaste Lasse sjunger Åt samma håll.



Kommentarer
Postat av: Anonym

knepig dag må jag säga!!

2009-05-07 @ 21:16:31
Postat av: Emmapemma

ÅÅÅH. Det var evigheter sen jag hörde den låten. <3

2009-05-08 @ 12:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0