Sommarhopp

Idag har jag gått 1 mil, känner mig duktig.
På två dagar har jag sammanlagt gått 1.5 mil.
Så mycket har jag nog inte rört mig det senaste året.

Idag har jag fått tillbaka lite hopp om min sommar.
Kanske kan den bli fin. Kanske kan det bli peace and love,
kanske kan det bli Göteborg och kanske det kan bli jobb.
Allting vore så fint om alla kansken kunde bli verklighet.

Jag vill ha en sommar med vänner, jag vill ha en sommar med leenden
jag vill ha en sommar med sol, jag vill ha en sommar med sommarregn,
jag vill ha en sommar som är värd att minnas.


Kommentarer
Postat av: Sandra

du MÅSTE komma hit.<3

2009-05-14 @ 18:59:14
URL: http://ordentarplats.wordpress.com
Postat av: Emma

Något av alla de där kanske, kommer ske. Förhoppningsvis alla. <3

2009-05-14 @ 19:27:02
Postat av: Linda

Du ska få din sommar älsko. Jag lovar :)

Allt kanske inte går i uppfyllelse men en del!

2009-05-14 @ 21:08:46
URL: http://narto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0