Halleluja!



Idag har jag shoppat loss på Kupolen. Tre tröjor, ett ljudkort och julklappar.
Mycket pengar försvann, men jag känner mig lite gladare nu. Kapitalist, javisst!
Fast så illa det är faktiskt inte mina vänner.

Jag har ljud på datorn. Det är en ny känsla att höra ljudet komma ifrån datorn.
Det var veckor sedan jag öppnade spotify sist, känner mig ovan!
Imorgon ska jag nog köpa skor tror jag. Har lite ångest vilka, men det löser sig nog.

Dagens dummaste lärde jag på samhällen idag.
Om ni inte visste det innan så är klimatet en kvinnofråga.
Gudrun Schyman har en, två eller kanske till och med alla skruvar lösa!

Kommentarer
Postat av: elin

På den tiden hon var vänsterpartist hade hon faktiskt en sund och POSITIV inställning som faktiskt kunnat ha gjort stor skillnad till det bättre för kvinnorna men sedan gick det från sunt till en mani av sjukdomsartad fanatism så ja, det försvann några hjärnceller på vägen mellan 2004 till 2005^^

2009-11-30 @ 19:25:53
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0