Om jag hade lite hjärta att dela med mig.



Om ni bara visste hur många känslor som slår inom mig just nu. Om ni bara visste.
Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om min kärlek till Kent, men jag bespar er den idag.

Idag har vi provat studentmössa, så himla mycket att tänka på!
Och jag känner mig inte alls redo för studenten, även om jag längtar så jag kan dö.
Men undra om man någonsin blir redo för studenten. Tveksamt.

Men du och jag L. Vi ska hålla händer i språnget den 11 Juni.
Då smäller det även för oss.


Kommentarer
Postat av: Emma

Min skiva kommer imorgon!!

2009-11-05 @ 21:25:21
Postat av: Anonym

helt bra skiva!

den håller förväntningarna!

:D

2009-11-08 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0