Snöflingor.



Min tröja blev klar igår. Fina grejer. Tack Elisabet. Jag kommer bo i den hela vintern.
Idag kom snön. Det har snöat hela dagen, tyvärr blir det bara slask av alltihop.
Men ändå. Vintern är snart här. Jag gilla!

Imorgon blir jag ensam och kommer vara det i två veckor. Så kan det gå när folk åker
till Thailand och lämnar mig hemma! Har ni tur står huset kvar, haha.
Förhoppningsvis har jag söta vänner som kan tänka sig att bo hos mig då?
Typ Linda? Emma? Någon mer som är intresserad så är det bara att lämna anmälan.
Det är gratis så länge ni är snälla, trevliga söta och skrämmer bort alla spöken!


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill också ha människor som kan sticka

2009-11-05 @ 20:45:58
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Linda

tyvärr kan jag inte sticka dig någon mössa eller vantar, men jag kan hålla dig vaken alla kvällar i 14 hela dagar. Om du vill? /Hon som skaffat sig ett jobb och är snart fullt vuxen :D

2009-11-05 @ 21:20:10
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är världens bästa skrämma-bort-spök-skrämmare! Lovar!

2009-11-05 @ 21:23:29
Postat av: Evis

fin tröja! så ensam är du inte när du minst anar det så dyker vi upp och önskar oss mat eller tvingar ut dig i bilen på en åktur. Ring om det är något. KRam

2009-11-05 @ 21:27:38
Postat av: Sophie

ååååh, jag är kär i din tröja.

2009-11-05 @ 22:16:26
URL: http://uttjatat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0