Dom ljög och bedrog oss med sanningen.

Allt fler påpekar att jag börjar bli dålig på att blogga. Jag är medveten om det.
Men jag vet inte längre vad jag ska skriva om, kan inte skilja på verklighet och dröm.
Känslorna slår hårdare än hjärtan, och jag försöker mest förstå den svåra konsten
med att andas. Det sägs att det är något man kan sedan födseln, men ibland
kan man faktiskt glömma bort hur man gör.

Annars då?
Jo, jag har lov nu.
Ett lov jag längtat till i en evighet, men som jag inte alls klarar av att njuta av.
Det är för mycket av allt, men samtidigt för lite. Ingenting är logiskt som Håkan säger.

Jag har faktiskt tänkt ta med mig kameran ut på en promenad imorgon, så att ni
får något mer vettigt än det här att läsa om.

Är det något ni vill att jag ska blogga om eller så, skriv gärna det, det uppskattas alltid.
Ni är söta, glöm inte det.


Kommentarer
Postat av: Jonas

justdet. söt som havssalt.

2009-10-27 @ 06:38:12
URL: http://nyckelbylyckan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0