Fanns inga gränser jag inte kunde tänka mig att spränga.




Mitt huvud närmar sig gränsen då det exploderar. Huvudexplosion.
Fast egentligen kanske det mesta handlar om en implosion då insidan inte orkar mer.
Den här veckan jag har framför mig är allt annat än rolig. Den stavas kort och gott plugg.
Jag måste plugga för att jag ska ha någon chans att få ha lov nästa vecka.
Att behöva plugga på sitt lov är inte okej, därför måste jag ta tag i det nu istället.
Finns bara ett litet problem som står i vägen för det.

Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: man kan faktiskt hata utan att ha älskat. Men i mitt fall är det självklart inte så, det vet både du och jag och alla andra också.

2009-10-19 @ 21:11:41
URL: http://narto.blogg.se/
Postat av: Malin

Tillåt dig själv att inte orka, andas och ta det lugnt eller gör som jag (sitt och läs bloggar när du egentligen ska skriva engelskauppsats). Kom igen, Marie, du fixar det här! HEJJA PÅ!

2009-10-20 @ 13:07:53
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0