Give me one more chance to love you!



Så himla kass bild. Ärligt talat fulaste skolkortet ungefär någonsin på mig.
Jag ser ut som bitch nummer 1. Hate it. Nej, inte jag som är kladdig i ansiktet.

Idag har jag gått i skolan (ovanligt!) vilket var tråkigt som alltid. Efter skolan var det
Kdu-träff på peace and love cafét som stod på schemat, mycket trevligt!
Har även hunnit träffa Emma en stund och fått en ny mobil. Äntligen! En mobil som alla
knappar funkar och som går att ladda! Mitt liv är räddat!

Nu ska jag mest sitta och lyssna på musik och fundera på vad jag borde göra ikväll.
Något förslag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, alla älskar väl skolkort.

2009-10-08 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0