i´m barley breathing.

Statistiken rasar, så gör även min inspiration för den är bloggen.
Jag har lite för mycket annat i huvudet just nu, lite för mycket skola att tänka på.
Det är projektarbete som ska göras, tal till svenskans om ska skrivas, rapport som
ska analyseras och ja, ni fattar det är en del annat.
Samtidigt så vill jag ha ett liv så däför kommer den här bloggen lite i kläm just nu.

Men jag kan berätta mina planer för helgen för er i alla fall.
Igår var det Idol och mitt idolhjärta slog för Tove, så söt hon är!
Idag ska jag på höstutflykt i skogen, det kan ju sluta lite hur som helst.
Imorgon är det dop på schemat, Felix ska döpas.

Nu: Kläd på mig och göra mig redo för skogen. Någonstans kanske det finns
ett skogsmulle hjärta, som slår och slår för skogen.
Vem vet?



Kommentarer
Postat av: elin

jag vill inte vara elak, men jag har svårt att se dig i gröna stövlar ute i skogen^^ även fast du är söt i stövlar.

2009-10-17 @ 14:30:49
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Emma

Marie skulle nog vandra omkring med röd- och vitrandiga stövlar isåfall. Det matchar skogen så bra. :D

2009-10-17 @ 19:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0